Reisverhalen van Astrid & Tesse

What happens in Vegas...

Day 9, Las Vegas day 1 Vanochtend zijn we weer in de auto gestapt voor een 3 en een half uur durende rit richting Las Vegas!! Onderweg stopten we bij Hooverdam om wat fotootjes te maken. Vanuit daar was het nog een klein uurtje naar Vegas. Uit de verte zagen we ons hotel al, de grote hoge toren van Stratosphere Hotel. Het hotel ligt aan het einde van de strip. We hebben de auto geparkeerd en zijn naar de incheck bali gelopen. Dit was nog een flink eind lopen,  dwars door het casino heen. Wat een groot hotel! We hebben een kamer op de hoogste verdieping. We hebben onze koffers in de kamer gezet, bikini aangedaan en een duik genomen in het zwembad dat op de 8e verdieping ligt. Nu we toch in Vegas zijn willen we wel naar de Chippendales, dus hebben we bij ons hotel kaartjes gekocht. Whoohoo morgenavond,  sat 25 aug, 10.30  pm CHIPPENDALES! 's avonds hebben we over de strip gewandeld en onze ogen uitgekeken. We hebben gegeten in Paris en hebben de fonteinshow van het Bellagio Hotel aanschouwd. We besloten terug te gaan naar ons hotel om de toren in te gaan. Vanuit daar hadden we een prachtig uitzicht over Las Vegas. Ook zijn we gaan kijken bij de attracties die boven op de toren gebouwd zijn.  Day 10 - Las Vegas day 2 - Chippendales Vanochtend zijn we in de bus gestapt die heen en weer over de strip rijdt. Het is te warm om alles te lopen! We hebben vandaag ongeveer de helft van de hotels bekeken. ' s avonds zijn we naar de chippendales geweest! Dit was in het Rio hotel. Helaas werden we op de slechtste plaatsen gezet. Toch hebben we ervan genoten en was een geweldige show.  Day 11 - Las Vegas day 3 - Thunder from Down Under Vanochtend zijn we weer in de bus gestapt om de rest van de hotels te bekijken. New York New York, Luxor Hotel,  Excalibur.. En toen kregen we opeens een idee. Waarom gaan we niet gewoon ook naar Thunder from Down Under.. De Australische versie van de Chippendales! Oke we doen het maar dan wel eerst vragen welke stoelen we hebben. Dit keer zitten we aan de voorste tafel! En deze mannen schijnen nog leuker te zijn dan de Chippendales.. Kan ook niet anders als ze uit Australië komen! Het was geweldig haha! Dit waren echte "outback" mannen! Bij het ticket kregen we toegang tot de nightclub cathouse en  daar zijn we na de show naar toe gegaan. We kwamen terecht in een groep meiden en moeder Ann uit Phoenix die een vrijgezellenfeestje hadden. Dat waren super leuke meiden!  Dat was Las Vegas voor ons.. Vandaag staat ons een lange rit richting Bakersfield te wachten.

Tante Wil

Zijn jullie het casino niet ingeweest? Dan hadden jullie de reis weer terug kunnen verdienen haha genieten jullie nog maar van die geweldige vakantie.

jacqueline

Zijn jullie in de attractie boven op het hotel geweest?De down unders zijn inderdaad leukere kerels dan die "ouwe chippies"

Dee

Super gaaf lieverds! Klinkt als weer een aantal geslaagde momenten! Wel in die attractie gaan hoor, Tes ook, je bent er misschien maar één keer in je leven!! LOVE X

Irene

Wat leuk om weer te lezen .....niet gegokt maar wel heel veel andere dingen gezien en gedaan van Egypte tot Parijs geweldig om dat in een straat te kunnen bewonderen....op naar jullie volgende avonturen!! liefs voor jullie

Nicoline

Superfoto's weer en een mooi verhaal (wel een beetje weinig details hoor ;-)) .... Het ziet ernaar uit dat jullie lekker genieten daar! En zo hoort het ook, geweldig! Dikke zoen!!

Tante Sylvia

Het klinkt allemaal geweldig kijk echt uit naar het volgende reisverslag veel plezier xxx.

Marieke

Leuk verhaal weer :-) Jullie vermaken je dus wel ;-) xxx

Annemiek

Heerlijk meiden dat jullie zo genieten;-) foto's zijn geweldig!!! Enjoy ;-) xxx

Astrid

Tante Wil, we zijn wel in casino's geweest maar geen gokje gewaagd! We gaven ons geld liever uit om "blote" mannen te zien haha. We zijn ook niet in de attracties op ons hotel geweest want die waren toch wel errug eng!

Liefs Xxx

lena

jullie hebben al heel wat gezien en gedaan zo te lezen gaaf hoor!!"heel veel plezier geniet ervan liefs van hier xxx

jacqueline

Lieve meisjes nog even een vraag:Zijn jullie Harry tegengekomen in Vegas?