Reisverhalen van Astrid & Tesse

Day 8 - Grand Canyon!

Day 8 - Grand Canyon! Vanochtend zijn we vroeg naar de Grand Canyon gereden want we willen elke keer zoveel mogelijk uit onze dag halen! Onderweg reden we al langs Grand Canyon airport en zagen we de helicopters staan... Dat zou wel heel gaaf zijn... Bij het National Geographic Visitor Centre zijn we gestopt om onze entree fee te betalen en hebben we info gevraagd over  helicopter en vluchten per vliegtuig over de Grand Canyon. We besloten dat we hier waarschijnlijk maar één keer komen en spijt gaan krijgen als we het niet doen. Oke we doen de helicoptervlucht! Omdat het weer een beetje wisselvallig was, waren de vluchten tot 11:00 on weatherhold. De wolken hingen in de Grand Canyon waardoor het zicht minimaal was. Voor de zekerheid boekte mevrouwtje ons in voor 1.20 pm. Dan zou het zeker goed moeten zijn! Het was pas 10 am dus we hadden nog tijd zat om eerst met keessie het park in te rijden om onze eerste blik in de Canyon te werpen! WOW, dat het mooi was hadden we verwacht, maar dit was overweldigend! We zijn langs 2 uitkijkpunten gereden maar we wilden onze helicopter vlucht niet missen dus we zijn terug gereden naar Grand Canyon Airport. Daar waren we natuurlijk veel te vroeg maar dat was geen probleem. We werden "ingecheckt" en mochten met een vlucht eerder mee! (weer samen met chinezen, die komen we overal tegen haha) Je kreeg een stoelnummer toegewezen. De helicopter werd ingedeeld op gewicht zodat de gewichts verdeling aan beide kanten een beetje gelijk was. Tessje had nummer 2 en Astrid mocht tegenover Tes zitten op nummer 3, in z'n achteruit met haar rug tegen captain Chris aan. Riemen vast, koptelefoon op een ready for take off! Het was echt fantastisch! Wat een uitzicht! We zijn zo blij dat we het gedaan hebben! Na onze vlucht zijn we terug het park ingereden en zijn we naar de verschillende uitkijkpunten gereden. Allemaal even mooi en toch weer iedere keer net  een ander uitzicht. Aan het eind van de middag zijn we naar naar Williams gereden waar we overnachtten. Het was maar een uurtje rijden en het was 1 lange weg rechtdoor! Dan zie je op de tom tom: 90 km rechtdoor en bestemming bereikt! Halverwege kwamen we een enorme Fred Flinstone tegen en dat vonden we een fotomomentje waard. Tessje/Wilma met Fred op de foto haha. Ons motel in Williams bevalt weer prima! We hebben een kamer met 2 enorme bedden, heerlijk! Vandaag gaan we naar... Viva Las Vegas!! Daar blijven we t/m zondag. We zijn benieuwd wat we allemaal in  Vegas gaan beleven!

Caroline

Wow! Ik wil ook...........

Irene

Op naar het grote geluk lucky girls....... heb weer genoten van al je berichtjes hoef niet te zeggen geniet ervan dat doen jullie zeker wel have fun girls!!

Irene

Ja Caroline IK ook ......... is super wat ze met zijn 2tjes doen!!

Marieke

Me too!!! Leuk verhaal! Stoere ervaringen! AMAZING pictures!! Nu onderweg naar VEGAS! Ben benieuwd naar jullie rollercoaster hotel! Het moet daar echt geweldig zijn, dat kan niet anders! Niet stiemen trouwen he ;-)
Have fun girls!!!! X

Tante Wil

Ja ook van ons veel geluk in Las Vegas kom er maar uit met een heleboel centjes hahahaha

Nicoline

Meiden, wat supergaaf!! Groot gelijk dat jullie met de helicopter zijn gegaan.... Echt cool en prachtige foto's! Geniet nog lekker en tot het volgende verslag!

greet

super verhaal ,leuke dingen gedaan! heb genoten.
Las vegas lijkt mij ook super gaaf!ik hoor het wel hoe het was! En gaan met kia keessie.

wendy

Hallo meiden, wat hebben jullie een geweldige avonturen en wat zullen jullie genieten! Ben nu bij oma Zee en hebben samen de foto's bekeken! Veel plezier, dikke kus

Klaas

Nou meiden, ik ben zowel hartstikke trots als ook een beetje jaloers op jullie belevenissen. Ik ben blij, dat jullie een 'echte' auto onder jullie kontjes hebben. Erg leuk, dat jullie deze site zo goed voorzien van verhalen en foto's; kunnen we toch lekker meegenieten. Veel plezier in Vegas....... en als een van jullie nou eens een ton of zo wint, dan moet je stoppen
met gokken hoor !! knuffels en zoenen P