Reisverhalen van Astrid & Tesse

Los Angeles, here we come!

Ja we zijn nog maar net op Schiphol en jullie krijgen nu al een verhaaltje van ons!  We proberen ons goede voornemen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden ook waar te maken haha. Na alle voorbereidingen en voorpret is het dan zover! Astrid & Tesse mogen eindelijk op reis! We zijn toch wel een beetje zenuwachtig, maar we hebben er super veel zin in! De koffers zijn gepakt en we hebben afscheid genomen van onze familie en vriendinnetjes.  Na een laatste check of we ons paspoort en ticket bij ons hadden, gingen we om 06:30 naar Schiphol. Onze Papa’s, Mama’s, Zus Marieke en Vriendje Fred hebben ons weggebracht en uitgezwaaid.  Het is dan wel“maar” 7 weken, toch gaan we jullie heel erg missen!! Om 09:50 vertrekt onze vlucht KL601 naar Los Angeles waar ons avontuur zal beginnen! Tot snel! Liefs As & Tess ?

Stephan en Corrina

Hey meiden!
Wij wensen jullie een goede vlucht! Have fun!!! X

Tante Wil

Een hele goede vlucht en het genieten kan beginnen!!!!!!!!!xxx

Monique Otten

Hallo meiden, Een goede reis, maar dat zit wel snor met de KLM. Heel veel plezier de komende weken. Heerlijk veel nieuwe ervaringen beleven, andere mensen ontmoeten, lekker eten etc etc., maar vooral genieten van jullie reis/ vakantie. Ik ga jullie volgen. groetjes xx

Elize

Heel veel plezier! Geniet ervan en maak veel foto's en filmpjes! Xxxxxxx

jacqueline

Zag net op internetsite dat ze geland zijn.Welcome to LA lady's

Tante Wil

Zie net dat jullie geland zijn en nu maar genieten.xxx

Irene

Zo LA weer verlaten en inmiddels zijn jullie gearriveerd in San Diego ennn met een beetje geluk toch een grote auto ipv kleine mini klasse nu in een Kia sportage!! Lucky girls.... voor die einde die jullie gaan afleggen is dat geweldig. liefs xxx

jac/mutti

Ha meisjes,ik heb deze site ook doorgestuurd naar Johan en Margreet ik had haar aan de telefoon en ze wilde jullie graag volgen.Liefs Muttixxxxx